23.06.2010

Extra mile

Eg elska sol og sommar! Hadde tidelig vakt i dag og dermed ferdig på jobb klokka to. Isabell kom litt etter det, vi grilla og reiste inn til sentrum. Der møtte vi Marius, Hege og Sander før vi stakk inn igjen til meg.

Eg skulle virkelig ikkje handle. Eg skal spare peenga til eg skal til Oslo og heller handle der. Tok ikkje med meg bankkortet, men kontanta - det hadde eg! Kjøpte meg koosedress. Det var nødvendig! Har masa om det leeenge og det kan alle som har sett en kosedress mens dei har vert med meg skrive under på.

No skal sofaen vere meg og Isabell sin bestevenn sammen med popcorn og smågodt resten av kvelden. Det er lov av og til! Kan hende vi skal en tur opp på Vassenden, men vi er begge mega slitne i beina og lite lystne på å fikse oss.

I morra skal eg dra med meg Isabell på corebar. Ho har egentlig ikkje sagt skikkelig ja enda, men skal nok klare å få ho med. Har seinvakt i morra, så deilig-deilig å få brukt litt av dagen før eg skal på jobb. Kjem jo til å få tid til å vere litt sosial, trene, dysje, sminke meg OG spise frukost.

Eg skal forresten vere statist i den nye Varg Veum filmen! Det er ganske kult det. For dåke som ikkje veit det, så skal dela av den nyaste Varg Veum filmen spelast inn i Førde, så eg kjem til å dukke opp i bakgrunnen på filmen.

4 kommentarer:

  1. Eg VISSTE ho kom til å få deg til å kjøpe noke! Ho har den effekten på folk :p Hels mykje til ho, og sei at eg ringe når eg kjem i mårra :)

    SvarSlett
  2. Kosedressen var søt! Det er lov å unne seg sånt iblant! :-) Gleder meg til Oslo-shopping!

    SvarSlett
  3. DU er deilig ass

    SvarSlett