29.06.2010

Eple og nektarin

Eg har jobba 10 tima i dag. Eg skjønna meg virkelig ikkje på dei som gjer sånne ting ofte. Har vert på produkt opplæring (etter å ha jobba ett år i selskapet) i tillegg til at eg jobba tre tima på turistinformasjonen. Klarte å holde meg veldig våken helt til klokka var tre. Var liiike før auga mine lukka seg då. I dag kom deg forresten en familie innom som sa dei elska meg fordi eg hadde gitt dei god service. (EY, man må skryte litt dåå)

Nåken spurte om å få sjå korleis håret mitt ser ut uten strittetanga. Here you go;


Eg har synda. Eg skulle holde stramt på pengane mine heelt til eg kjem til Oslo neste veke, men neida.. Nelly.com hadde en del fristelsa. Bla. den her kjolen

Eg har blitt sjølskadar nr 1. Eg skada meg sjøl minst en gang daglig. I forgårs skar eg meg i fingen. Det var litt vondt. Dagen før klarte eg å rispe meg med en ostehøvel. Det var endå vondare.


Ellers har Maria Haukaas Storeng og Hans Marius Hoff Mittet endelig gifta seg. Ett fantastisk par. Morsomme, gode og skjønne!

Bilde lånt av VG

Berre til informasjon så har eg fått dilla på grønne epler og nektarin.. Namnamnam!

Tidenes mest saklige innlegg!

Ellers så kan alle sei god bedring til stebroren min som har fått kyssesjuka. Dagen etter han begynte i ny jobb. Synes for sånn ca første gang i livet mitt synd i han.

8 kommentarer:

  1. Så kjekt at dei endelig har gifta seg! Ooog dødsfin kjole!

    SvarSlett
  2. Åh! Den kjolen hadde eg tenkt å kjøpe ista også!
    Og så morsomt å sjå at du jobbar i Reisemål Sunnfjord,
    ettersom eg jobbar på turistinformasjonen i Sogndal :D

    SvarSlett
  3. haha. Eg var hektet på grønne epler og gulrot når eg va gravid.. :)

    SvarSlett
  4. Gratulerer til de to finingene som giftet seg <3

    Haha, grønne epler er GODT! :D

    SvarSlett
  5. @Maja: Åååh, så artig! :)
    @Benedicte: Er jo ikkje det verste å ha dilla på når man er gravid. Dei fleste blir vel veldig glad i usunne ting?

    SvarSlett
  6. Tidenes søtaste sjølskadar-bilde! :D oog god bedring til Danielpaniel.

    SvarSlett
  7. @Henriette: Eg er jo søt :)

    SvarSlett
  8. Den kjolen kjem til å kle deg! :) Og håret ditt var nydelig, Terese!

    SvarSlett