05.06.2010

Eg lever!

Ja, eg lever faktisk. Har låge på sjukehuset i nåken daga før eg kom heim i forgårs og blei veldig dårlig igjen og dermed ikkje klart å skrive nåke på bloggen. Måtte fjerne en sprukken blindtarm på tirsdag og reagerte på medisinen eg fekk. Spiste ikkje på fem daga uten at det kom opp igjen. Sååå har hatt meir enn nok med meg sjøl dei siste dagane.

Formen går veldig opp og ned. I går på dagen var eg megadårlig. Klarte ikkje anna enn å ligge på sofaen. Kom meg heldigvis ut over dagen og fekk lov å slutte på medisinen. Kom meg til Førde for å sjå litt av Sommarfest U18 som eg har jobba masse med. Satt for det meste på backstage med en veldig koselig Petter Pilgaard ettersom eg blir fort sliten av å stå (no kidding) og fekk ikkje med meg heile kvelden.

Håper eg kjem meg bort i kveld og! Blir veldig kjedelig å ikkje kunne sjå resultat av nåke eg har jobba med så pass masse med.

Eg kan ikkje love masse blogging dei neste dagane i tilfelle formen begynner å variere så masse som den har gjort dei siste dagane, men håpa dåke følger med vidare uansett!

7 kommentarer:

  1. godt at du er bedre systa :) gleda meg til ikveld og håpa du orka å ta deg en tur! :)

    SvarSlett
  2. Masse masse god bedring :) Ufattelig synd det skulle skje no på toppen av det heile!

    SvarSlett
  3. God Bedring Terese! :-)

    SvarSlett
  4. God bedring Terese! :)

    SvarSlett
  5. God bedring, Terese! :) Håpar formen din kjem seg fort og at du får med deg masse av sommarfesten i Førde!

    SvarSlett
  6. KAN MAN IKKJE DØ AV SPRUKKEN BLINDTARM??

    SvarSlett