18.06.2010

Eg har vokst på å blogge

Eg har vokst utrulig masse siden eg starta å blogge. Man lærer masse om seg sjøl med en blogg. Man lærer å ikkje utlevere alt for masse om seg sjøl og korleis man "selger" seg sjøl. Eg vil sei at alle som driver en blogg er en merkevare. For at bloggen skal få lesera må man selge seg sjøl.

Eg har blitt meir utadvent via bloggen min. Eg reiste på bloggcamp i fjor helt aleine - uten å ha møtt nåken fra før av. Eg var vel og merke pissenervøs, men dei som var der tok meg i mot med opne arma og eg møtte nåken fantastiske menneske!

Eg hadde tidenes telefonskrekk og menneskeskrekk før. Om nåken snakka til meg var det eg klarte å få ut "he-he". Eg hadde egentlig panikk for å møte folk eg aldri hadde møtt før, men det har komt seg. Eg kan enda vere litt stille, men eg snakker i motsetning til det eg gjorde før.

Eg har lært meg å drite i det folk seie om meg - så lenge dei som kjenne eg og dei som kjenner meg veit ka som er sant er det virkelig ikkje så nøye. Eg blogg kan skape stygge kommentara, mail og rykter. Selfølgelig bryr man seg av og til, men på langt nær samme måte som eg gjorde før. Om eg fekk høyre en stygg ting om meg før eg begynte å blogge fekk eg lyst å synke ned i jorda og bli der.

Eg har generelt vokst veldig på bloggen. Eg har lært å kjenne meg sjøl bedre, lært å ta avgjerelsa. Eg har blitt en sterkare person. Eg har lært å takle media, lært med å snakke med media uten å sei dumme ting som du vil angre på. Eg er veldig glad på grunn av alt eg har lært via bloggen min!

Og jammen har eg fått en jobb via bloggen! Eg blogger jo for Maria Haukaas Storeng - nåke som er veldig stort for meg. Det er eg stolt over!

Om du blogger - har du lært masse av det?


5 kommentarer:

  1. Blogger ikke nå, men klar man lærer av det :-)

    Stolt av deg kjære <3

    SvarSlett
  2. Jeg har lært mye av blogging!

    SvarSlett
  3. Berre lurte på ka du synes om sangen til VOE??

    SvarSlett
  4. Du er så fin, Terese :-)

    SvarSlett