01.05.2010

Terese og Anne søker venner i Førde området!

Vi søker venner som bur i Førde. Alder er ikkje viktig så lenge du er jævlig kul og lika å henge med to bra jenter!

- Du må like å danse, trene og ete mat.
- Du må holde ut med falske sangstemme og dårlig humor.
- Du må like å synge for oss når vi har vanskelig for å sove.
- Når vi er ute sammen er det girls night only!
- Du må like lange og djupe samtala over ett glass rødvin.

- Sjøl er vi negative til livet,
- men gode på det å lage liv når vi festa!
- Vi har forferdelig masse gode egenskapa og generelt er vi bra!
- Vi setter pris på sympati etter fyllaangst eller etter deprimerande film kvelda

3 års kontrakt, men om du binder deg for 5 blir skatten mindre!



Send inn søknad i kommentarfeltet eller på mail til teresehafstad@hotmail.com

Hhaha, LOL!

12 kommentarer:

  1. Det er meg dere leter etter, men jeg er i Bergen.

    SvarSlett
  2. @Julian: FAIL! Hihi. Måå jo bu i Førdee.

    SvarSlett
  3. I alle dager, nå er dere kravstore.. Men jeg kan være vikar om dere kommer til Bergen da :-p

    SvarSlett
  4. Hihiii, jeg bor ikke i Førde, men oppfyller kravene uten tvil!

    SvarSlett
  5. Kan ein bu på jølster?? :P

    SvarSlett
  6. Hoho, cuties! Dette var en fin kontaktannonse! :D

    SvarSlett
  7. Hahaha, lo litt når eg såg det der. Morsomt! :-D

    SvarSlett
  8. @Anonym: Ja, ok, så lenge du enten har bil eller er villig til å ta masse buss. Hohooo!

    SvarSlett
  9. @Astrid: Bra vi fekk nåken til å le :D

    SvarSlett
  10. Sv. Takk for kommentar:) Håper du fikk slappet av og kost deg!
    Klem <3

    SvarSlett
  11. Du har samme mobil som meg :D

    SvarSlett