24.05.2010

Soving, vekking og naturfag

Dei fleste har kanskje merka at eg oppdatera 1-2 ganga daglig, men det kom ingen innlegg i går. Det var fordi eg begynte dagen min med å lese naturfag i 3 tima før eg sovna for eg var så sinnsjukt dårlig. Følte hauet mitt skulle sprenge og i tillegg var eg kvalm og følte eg skulle spy kvergang eg bevegde på meg.

Utover kvelden ringte Hege meg FEM ganga og klarte til slutt å vekke meg og då fekk eg beskjed om at ho kom til meg og tok med seg søstra. Då kom eg med opp av sofaen og fann til min store glede to ibuks! Lenge sida eg har blitt så glad for nåke altså. Vart til slutt bra igjen og vi reiste på Tresken og møtte en del venna. Var kjempekoselig og veldig greit å komme seg ut av leiligheta.

Nei, eg er ikkje naken.


No skal eg bruke resten av dagen på nåke kjempegøy nåke; NATURFAG! Har munnlig prøve på onsdag. Eg har utsatt naturfag lesinga i alt for mange daga. Ettersom det er munnlig prøve får eg vite kas tema eg skal ha 45 min før eg skal inn og eg ber til gud om at eg får om helse for det er ca det einaste eg faktisk kan nåke om.


Ka skal du i dag?

6 kommentarer:

  1. Haha, Terese e naaaken :D Hihi!
    Guud so fotogen eg e btw, skulle ikkje vert mulig :D

    SvarSlett
  2. Såg deg på tresken i gåår :D:D

    SvarSlett
  3. @Hege: Hahaha, du er no like naken i så fall :) Eg synes du er ganske så fotogen!
    @Amalie: Oi, gjorde du det? Skulle sagt hei!

    SvarSlett
  4. Uff, håper du blir fort frisk! Bra du kom deg etter litt ibux da :) lykke til med muntligprøven!

    SvarSlett
  5. Ååå! naturfag! Æsj :( Masse lykke til :D

    Jeg driver og leser litt til eksamen jeg ;p

    SvarSlett
  6. @Ida: Tuuusen takk!
    @Maria Isabell: Tusen takk og lykke til til deg og :)

    SvarSlett