16.05.2010

Russetid 09'

Ja, 09. Eg var russ i fjor og herremin så gøy eg hadde det! Eg var ikkje så mange ganga ute, men når eg først var ute hadde eg det knall artig! Spesielt russetreffet på Breim og natt til 17. mai. Sjøl om dei dagane gjekk i ett var det knallartig! Eg sov ikkje på 33 tima eine natta og var til slutt så trøtt at eg følte eg hadde promille av trøttheten, var skummelt.


På morningen på 17. mai. Eg hadde ikkje sove en dritt og sola kom opp!



Håper alle som er russ i år kosa seg no natt til 17.! Det er siste natta dåkas som russ, husk det og dra den helt ut. Det gjorde i alle fall eg. Ikkje på den negative måten, men på den måten at eg sprang rundt å sang Hold on be strong med Maria Haukaas Storeng og Farytale med Alexander Rybak høgare enn høgast og fann på masse anna rart.

Har du vert russ, er russ eller skal vere russ?

1 kommentar: