01.05.2010

Natt til 1.

I går var konge! Eg var ute med nåken av verdensbeste jenter. Var ut over kvelden på Datarock konsert + to dj som tydeligvis skulle vere kjente. For min del synes eg det var gøyast når det var changeover på scena. Då var det så gøy musikk at det var vanskelig å gå i fra dansegolvet, men det var sinnsjukt bra steming når Datarock var på scena og. Dei avslutta konserten med Dirty dancing - Time of my life. Fantastisk bra slutt på konserten!

Det var fleire enn nåken gang som kom med "Du er ho som blogga?" i går. Koselig det! Men fekk sjokk når eg las en mail eg hadde fått. Ei jente som synes eg virka overlegen når ho sa det. Om eg virka det så var det på ingen måte meininga, men eg veit aldri helt ka eg skal seie når folk seie det og i tillegg når eg har drukke er eg ikkje så veeldig glad i å drite meg ut forann folk som veit kem eg er pga bloggen.

Ellers dreit eg meg ut forann nåken eg jobba med. Åh, som eg gleda meg til å vere i møte med dei igjen! lol.

Vi sprang rundt og sang på Bæstevænna med Malin fra MGP jr. Hoho!

Dancing in the raaain! Var først veldig negativ til regnet, men på slutten dreit eg i det og heiv av meg hetta.

Jaaa, det her var det beste bildet eg klarte å få til av Datarock.

Ei fin ei, meg og en av verdensbeste gutta!

Meg og en av verdens beste gutta igjen! (Han er bestekompisen min og har kjæreste, sånn til informasjon til dåke som måtte tru nåke anna)

Feira du natt til 1.?

6 kommentarer:

  1. Natt til 1. var eg meg med resten av grønrussen, og det va utruleg kjekt!

    Om du hadde det halvparten så kjekt som meg, ja då trur eg på at du kosa deg! ;)

    SvarSlett
  2. @Astrid: Så braa! Huska mi grønnruss feiring natt til 1.. Det var KNALL!

    SvarSlett
  3. Ja, det er skikkelig godt, elsker smoothie! Datarock konsert høres kult ut, skulle gjerne sett dem live en gang! Det må være utrolig merkelig når fremmede kommer bort og sier at de følger med på bloggen din. Det har jeg ikke opplevd enda, men hvem vet.. kanskje det skjer en gang:)

    SvarSlett
  4. @Maria: Konserten var konge :) Det er en spesiell følelse oog litt rart.

    SvarSlett
  5. Tereese! Eg såg jævlig ut :P

    SvarSlett