15.05.2010

Music is my soul

Eg er ei av dei som er musikk frelst og kan gjerne sitte inn i dei seine nattestima og søke på musikk for å prøve å finne en skatt. Øverst på lista mi står Maria Haukaas Storeng. Det er nåke dei som har fulgt bloggen min ei stund veit veldig godt. Eg kjem aldri til å klare å gi slipp på musikken til den dama.

Musikken hennas har betydd meir for meg enn det er mulig å finne ord for. Veldig få forstår det, men nåken få av mine nærmaste venna forstår det. Det at eg har funne en artist som får meg i godt humør uansett og som får meg til å stå på synes eg at eg er heldig med!

Ikkje berre har ho ei fantastisk stemme og masse bra sanga, men ho er òg en veldig jordnær person med ett godt hjerte. Ho tar vare på dei ho har rundt seg enten ho kjenner dei godt eller ikkje. Det skal seiast at eg har møtt Maria nåken ganga no og ho stråler alltid!

Eg har ufattelig masse fine minner som innbærer Maria. Både mens ho har vert tilstede og ikkje. Eg har fått ei fantastisk venninne via musikken til Maria faktisk, Cathrine, som eg har opplevd masse med.

14. juni kjem Maria sitt nyaste album Make my day ut. Gled dåke! Masse, masse herlig musikk.

Kan jo like gjerne avslutte det her innlegget med ett av verdens merkeligaste bilder av meg og ho. Skal vel og merke seiast at eg stod her å sa nåke akkurat i det bildet blei tatt som eg synes var svært morsomt.

5 kommentarer:

  1. Haha, søta! :)

    Kan vel skrive under 100% på det du sier her. Gleder meg masse til albumet kommer! Jihuuu :) Og hadde det ikke vært for Maria, er det ikke sikkert jeg hadde blitt kjent med deg.

    Så takk til både deg og Maria for alt <3

    SvarSlett
  2. Har hørt at hun er overlegen

    SvarSlett
  3. Får ikke du vite16. mai 2010 kl. 08:32

    Skal ikke du ut i kveld a?

    SvarSlett
  4. @Cathrine: <3
    @Anonym: Då har du hørt feil :) Skal ikkje dømme folk etter det ein høyre heller veit du.

    SvarSlett
  5. @Det får ikke du vite: Ikkje at du har nåke med det å gjere, men nei?

    SvarSlett