30.05.2010

me and my guitar

Den her helga har vert herlig. Eg har tilbragt tid med to av mine tre tantunga, mamma og stefaren min. Vel.. dei eg var med i helga er egentlig ikkje tantungane mine. Dei er stesøstra mi sine unga og dermed ingen slektskap, men blir omtalt som tante. I tillegg var eg heile lørdag med en av mine andre stesøstre, Therese. Ja, du las rett.. det er to i samme "familie" som heite det samme. Skapa litt forvirring av og til.

Vi var faktisk på FOTBALL(!!) kamp i går. Gaular mot.. huska ikkje. Måtte ta bilde berre for å ha bevis for ingen av dei som kjenner meg ville trudd meg.

Søte Malin!

Emilie er tidenes matmoms. Ete omtrent alt og eg er sikker på at ho kunne spist til ho sprakk.

Eg vaska bilen min i dag. Fann igjen litt sko som har vert savna. Haha.

Kom heim til meg sjøl i stad. Før eg reiste heim til mamma og stefaren min for helga rydda, vaska og støvsuga eg. Det har seriøst ALDRI vert å ryddig her mens eg har budd her. Føler det er nåke som mangla på en måte. Det er ingen kle på golvet på badet eller soverommet.. alt ser så fint ut i leiligheta i dag!

Ellers.. det var skikkelig FAIL av Norge i går med tanke på plasseringa vår i Eurovision. Personlig holdt eg mest med Belgia. Tom Dice - Me and my guitar. Herlig sang altså. Høgdepunkta for meg i går var forøvrig Jimmy Jump som braut inn i Spania sin opptreden og han svenske poeng oppleseren.

Korleis har di helg vert?

4 kommentarer:

  1. Gu for noken herlige auge på ho matmomsen! Eg har hatt ei suuuper helg :D AC/DC <3

    SvarSlett
  2. Hvorfor har du nesten sluttet å skrive litt mer seriøse innlegg? Da viste du en side av deg som FÅ andre bloggere har

    SvarSlett
  3. ERIC SAADE OG JIMMY JUMP:D! Helt klart høydepunktene, heheheeh.

    SvarSlett