18.05.2010

Keep holding on

Hadde store plana om å stå opp klokka åtte i dag for å gjere matte, men kom meg ikkje opp av senga før halv 10 og då reiste eg på trening. Kjente ingenting i foten i dag, men det var styrke, så fekk ikkje testa skikkelig ut.

Etter trening dysja eg før eg reiste for å møte Ina og gjere matte på biblioteket i Førde.

Jan Erik kom òg opp i matte eksamen og kom for å prøve å leike smart. Vi satt der i 4 tima. FIRE (!!) tima.

Og... elleeeers kan det hende eg blir sjåandes sånn her ut nåken daga. Har fått streng beskjed av mamma om å ikkje sminke over såret for det blir berre verre etter eg tar av sminken igjen og for at eg skal unngå å ta så masse på det ville mamma eg skulle ta plaster på. Flinke meg høyre på mamsen! Gjekk ned på butikken sånn her i stad.. følte det skreik fyllaulykke. MEN det er det ikkje.

Så sovna eg. Har ett litt for godt sovehjerte. Er i overkant glad i å sove. Sovna gjerne mens eg er på besøk eller har besøk liksom. Godt selskap! Om nåken har gode måta å komme seg opp om morningen på så tar eg gjerne i mot tips. Black metal musikk og anna sånn musikk er uaktuelt for det ødelegger resten av dagen min.

No sitte eg å lure på ka eg skal ta meg til resten av kvelden. Kanskje gjere litt matte? Nei, urgh.. eg er så lei av potensa, sannsyn, hypotenus og koordinatsystem.

Korleis har din dag vert?

Ps. Ingenting saklig med overskrifta, men sitter å høyre på sangen, såå.

6 kommentarer:

  1. Hahah! Cute ;-) Når jeg leste om moren din så var det akkurat som å høre min egen!
    "Du må ikke sminke på såret for da blir det bare verre"

    Lykke til med matte. Dette klarer du! Jeg gjorde jo det (selv om jeg aldri kom opp i eksamen) :-)

    Har ingen gode stå opp tips. Selv har jeg en irriterende vekekrklokke, men det er det eneste som funker på meg. Da setter jeg meg opp og slår den av som igjen fører til at jeg like gjerne står opp. Musikk og sånt funker dårlig, for da bare ligger jeg for å høre på.

    SvarSlett
  2. Såg deg i Førde i dag :D :D :D

    SvarSlett
  3. @Cathrine: Men så trur eg mødrene våre har en del likheter ;) Tusen takk, får satse på det.

    Indeed - du har ei irriterande vekkerklokke! Ikkje en gang eg klarte å sove etter den, men veit ikkje om eg kunne hatt ei sånn. Hehe ;)

    SvarSlett
  4. Off, føle med deg når det kjem til eksamensførebuing, e lei etter berre et par timar idag! Heldigvis kom eg opp i et fag som e lika! Men du klare deg sikkert kjempefint! Stå på! :-D

    E ikkje så flink til å stå opp sjøl, men om du prøve å legge mobilen/vekkerklokka litt vekk i fra senga så må du jo stå opp for å slå den av, funka best på meg om eg har en litt bråkete sang som eg ikkje klare å "drite i" og sove videre.... :P

    SvarSlett
  5. Eg hadde matteeksamen i dag. Veit ikkje heilt korleis det gjekk, men eg er vertfall veldig letta over at eg er ferdig!

    SvarSlett
  6. @Astrid: eg prøve å legge mobilen litt lenger vekke fra senga i dag. Når den ringte gjekk eg å henta den og sovna igjen :p

    SvarSlett