03.05.2010

Jobb, trening og bursdag

I dag har eg sprunge mellom kontoret mitt og turistinformasjonen. Okei, det var vel ikkje fult sant, men eg måtte bortom der to ganga med nåken mapper og litt diverse. I tillegg så var eg tenkt å skaffe meg nytt skattekort i dag, men kom 4 minutt etter dei hadde stengt. Just my luck!

Så har eg faktisk gått meg kjole på jobb i dag. Favorittkjolen min fra Smia i Førde. Tok selfølgelig på meg tjukkejakka mi i dag tidelig for det såg ut som det regna, men det gjorde det ikkje og det kom sol ut over dagen, så det var forferdelig å gå heim fra jobb i dag. VARMT!

Har ellers ett mål om å slutte å bruke kroppsspråk når eg snakka i telefon. Har en tendens til å bruke hendene når eg skal forklare nåke. I dag skulle eg forklare nåke om skoa mine til Anne og begynte selfølgelig å ta på skoa i diverse mens eg gjekk. Såg sikkert bra ut for alle som såg meg.

No skal eg lese litt til den stygge heildagsprøven eg har i matte i morra før eg skal på Pilates i kveld og vidare til Anne som har bursdag i dag. Synes alle skal gratulere ho med dagen her! Ho fekk hamster av meg til bursdagen som heite Terese til tross for at den er av det mannlige kjønn. (Ho hadde lyst på det for dåke som lurte)


På fredag skal eg i bursdag til ei med navnet Ingvil som fyller 20! Vi skal på Spa før vi skal ut. Gleda meg! Blir deilig, deilig!

Såå, gratuler Anne med dagen då!

7 kommentarer:

  1. Ååh, den kjolen prøvde eg og, men såg berre heilt superdust ut i den! Du var kjempefin i den though :)

    Og gratulerer med dagen til Anne :)

    SvarSlett
  2. Utruleg fin kjole! :)
    Gratulerer med dagen til Anne!

    SvarSlett
  3. @Annelin: tuppa du var fin i den sjøl om du ikkje synes det :)

    SvarSlett
  4. Kjempe fin kjole, og gratulere med dagen til Anne! :)

    SvarSlett
  5. Gratulere med dagen til Anne jenta mii <3
    Love you honey!! :D

    SvarSlett
  6. Nhåå, takk :) men eg kler best kjola som ikkje er heilt inntilsittande rundt hoftene :)

    Og tusen takk for det! :)

    SvarSlett