19.05.2010

I'm baaack!

I dag begynte dagen med matte eksamen. Hadde forventa vanskeligare oppgave, men dei var vanskelige nok for å sei det sånn! Trur i alle fall ikkje eg stryker og så lenge eg ikkje gjer det er eg fornøgd.

Etter matte eksamen møtte eg mi kjære, Vanessaa! Ho er nydelig tvers igjennom. Vi åt, hadde en fantastisk god samtale og kosa oss i sola. Var kjempevarmt i dag! Deilig. Forresten.. følte meg kjempesmart når eg gjekk rundt med plastra hake. Alle eg møtte på spurte om det var fylla.

Kjøpte litt nødvendigheta. Hårkur og varmebeskyttelse. Ooog en topp - toppen var vel kanskje ikkje en nødvendighet for å vere ærlig.

Etter eg hadde vert med Vanessa var eg på trening på spenst. PAIN! Skulle teste ut leggen. Kjente treninga alle andre plassa enn i leggen. Har fått gangsperr så det holder etter gårsdagens styrketrening. Men eg blei veldig glad når eg ikkje kjente leggen, sååå I'M BACK! .. berre eg klarer å gå resten av veka med tanke på gangsperren.

Hadde du eksamen i dag?

Forresten.. driver på med litt spennande ting for tida! Skal begynne å gjere nåke eg synes er kjempespennande, men alt eg ikkje avklart, så litt hemmelig enda.

8 kommentarer:

  1. E det sant at du har strek nedover magen som anntyder sixpack og har de øverste musklene på en sixpack??

    SvarSlett
  2. @du som har kommentert her, men kommentaren ikkje kjem opp på, men eg har fått som mail:p - Tjaaa.. har vel kanskje det :p

    SvarSlett
  3. Jeg har eksamen i juni. HUFF! Skulle ønske jeg var ferdig også:/ Gikk det bra da søte? <3

    SvarSlett
  4. Kan ikkje du fortelle det hemmlige?? blir så nyskjerrig når eg lesee sånn. I alle fall gje eit hint?

    SvarSlett
  5. Wella SP sine hårkurer er bra! :) Jeg elsker den for farget hår som jeg bruker.

    Hoho, spennende med hemmeligheter! Jeg dør av nysgjerrighet her ;) Neida, det er vel ikke helt sant. Tror de fleste andre vil synes det er spennende også!

    SvarSlett
  6. Hei! Bloggcamp i år? :)

    Marie

    SvarSlett
  7. @Kari: Tjaa, sånn passe :)
    @Anonym: Ett hint; har med blogg å gjere, men ikkje min.
    @Cathrine: hahaha, ja du er sikkert kjempe spent når du veit det allerede.

    SvarSlett
  8. @Marie Amanda: åh, hei! :) Nei, trur ikkje det.

    SvarSlett