06.05.2010

If you can't beat them, join them

Eg er jævlig god på å klage for tida! Leggen, gangsperr i rompa og hoftene, og litt anna. For å vere ærlig har eg lyst å skrive ned alt eg føler her på bloggen berre for å skrive det ned, men det er feil arena og i tillegg er det en del som ville sett på både andre og meg på en anna måte. Så trur eg holder meg til word og vennane mine.

For dåke som ikkje bur i Førde så; festplassen er der alt skjer når det er russetid i Førde. Plassen over alle plassa. Forspill, sjølve festen og nach foregår der.

Russen har festa kver kveld siden onsdag forje veke og det er ikkje mange meterane unna meg i luftlinje. Hardt liv for meg som må opp sju om morningen! Var bortom for å treffe nåken venninner i stad. Ikkje så gale gøy faktisk, men var så kaldt at eg gjekk heim.

Det negative med å ha flytta fra bygd til by er at det ofte er bråk om kveldane.

1 kommentar: