04.05.2010

I look like crap

Forsov meg i dag tidelig.. eller det vil sei at eg slumra alt for lenge med vekkerklokka. Nåke som endte meg at eg såg forferdelig ut på heildagsprøven i matte. Ikkje så nøye i bunn og grunn. Om nåken lurer på korleis det gjekk så kan eg fortelle dåke at det aldri har gått dårligare. Forstod ikkje halvparten av oppgavene en gang.

Etter prøven reiste eg opp til Anne for å klage litt før eg reiste heim, rydda, støvsuga og vaska. Satt meg ned i 10 minutt før eg reiste på trening og no føler eg meg som crap. Har kjent meg uggen i kroppen i fleire daga. Trur eg begynner å bli sjuk, men eg har ikkje tid til å bli sjuk no. Har så masse å gjere på jobb.

Resten av kvelden skal eg dele med den på bildet under og sofaen. Føler meg seriøst som crap no og i tillegg er eg veldig sliten etter trening i dag. Kanskje ikkje så lurt å trene når eg føler meg ganske uggen.


Tar gjerne i mot tips på ka eg bør gjere/ete for å komme meg tilbake til normalt.

4 kommentarer:

  1. Det gikk sikkert bedre enn du tror :) Ooog, tenkte bare å nevne at for mye vitaminer på en gang IKKE er bra. Så det burde iallefall ikke gjøre. Spis heller bare normalt og ta noen få c-vitaminer i tillegg (er det egentlig bevist at det har effekt?). Har dessverre ikke så mange andre tips enn å ta det med ro og bruke tiden til hjelp. Varm te er godt, selv om det ikke er noen hjelp :)

    God bedring <3

    SvarSlett
  2. C-vitamin er jo kjempegodt! For å bli bedre kan du ete "Grøn propolis" eller kva det heiter... Det forebygger forkjølelse, og det hjelpe faktisk! :-)

    SvarSlett
  3. @Cathrine: Tar ikkje så masse c-vitamina, men litt ut over kvelden :) Veit ikkje om det er dokumenter effekt egentlig, men eg synes det hjelper :p
    @Susanne: Takk for tips :D

    SvarSlett