13.05.2010

I gotta feeeeling

Eg var stressa i sånn ca heile går. Skulle egentlig ikkje begynne på jobb før 12, men etter at eg såg på mobilen at eg hadde fått melding om at eg kom opp i eksamen, så fekk eg ikkje sove lenger, så då reiste eg like godt på jobb. Har så sinnsjukt masse å gjere på jobb for tida at det ikkje skulle vert lov!

Hege spurte om eg kunne underholde ho mens eg var på jobb og då fekk eg ho med å henge opp plakata for Sommarfesten, så no henger det en del plakata rundt om i Førde. Håper alle leserane mine tar seg en tur til Førde for å komme på Sommarfesten!


Såå var eg i møte på Rica og stressa rundt der. Vi hadde møte med nåken av våre kjære frivillige! Etter møtet spiste vi der og fekk gratis drikke! Wihu. Ikkje verst det!

Etter møte sprang eg for å møte Hege, var en veldig liten tur bortom leiligheta mi så eg fekk skifta, såå reiste vi ut. Hadde ingen plana om å egentlig reise ut, men gøy var det! Nåken kompisa av meg spilte blandt anna.


Eg fann Ina i mengda som endte opp med å bli med meg heim for ho var så trøtt. Låg i senga å snakka til ho. Ho svarte på begynnelsen av setningen min, men på slutten av den fekk eg aldri nåke svar. Aldri opplevd nåken som har sovna så fort!


I dag er det SOOL i Førde. Akkurat det her bildet blei tatt på lørdag, men været er like fint.


Skal snart komme meg bort til Anne og Cecilie for å hente sminken min og vidare hente bilen min på Rica før eg må nok sette meg ned med matten. Helst seriøst.. om det er nåken i Førde som er gode i matte, så seier eg ikkje neitakk til litt hjelp! Men advarsel på forhånd; eg er håplaus i matte og blir veldig fort frustrert over meg sjøl.

Hadde du en fin dag i går?

6 kommentarer:

  1. Hadde det kjempegøy! :) Hadde egentlig ikkje lyst ut, men angra ikkje på at eg reiste ..

    SvarSlett
  2. @Ann Helen: Trur det er som oftast sånn når man i utgangspunktet ikkje skal ut :)

    SvarSlett
  3. Ja jeg hadde en koslig dag i går :) Ha en fin dag da!

    SvarSlett
  4. Har egentlig ikkje nåke med innlegget å gjere, men eg likte headeren din kjempemykje! :D

    SvarSlett
  5. Hehe, det er kjedeleg med venner som sovnar med ein gang og dei legg hove på puta, mens du ligg vaken og vil han noken å snakka med! Nesten så det fristar litt å vekke dei :P

    Sv: ja, dei gir nok lyd frå seg når dei finn det for godt ;)

    God helg! :)

    SvarSlett
  6. @Astrid: TUSEN TAKK :D Lika den kjempegodt eg og!

    SvarSlett