15.05.2010

Hi bloondie!

Min kjære private stripør stripa håret mitt i går. Har ei venninne som alltid gjer meg fornøgd med stripinga, Hege. Har prøvd frisør, men blir alltid misfornøgd når en frisør gjer det. Veldig mange frisøra pleie å stresse rundt med tre kunda på samme tid og det er eg ikkje så begeistra for. Holder heller klippinga av håret til frisør og stripinga til Hege.

Har alltid vert blond, men har en litt mørkare farge naturlig enn eg har no.

Passa mannen i mitt liv no. Tantungen min. Heldigvis sover han akkurat no, så eg har fått rydda litt sjøl om det i bunn og grunn ikkje er poeng i når det er en kid her. Han berre rota enda verre enn det var før eg rydda.

5 kommentarer:

  1. Utrolig fin farge! Hvilken type striping bruker du?

    SvarSlett
  2. Det blei kjempefint :) du er så fin atte!

    SvarSlett
  3. Dette kledde du søta <3 Kjempe fin var du :)

    SvarSlett
  4. Tusen takk, jenter! :)

    @Greta: Bruker depend sin som du finner på Vita.

    SvarSlett
  5. Har du heilt rett i :) Lika veldig godt voksen-tilstanden, men det er godt å drømme seg tilbake til enklare tider og.

    SvarSlett