10.05.2010

Hey there!

Eg har veldig lite motivasjon for å blogge for tida ettersom eg får så få kommentara. Ja, eg veit lesertalla mine, blablabla, men det er trist å blogge uten å få tilbake melding på det eg skriver. Eg får stort sett anonyme dritt kommentara, sååh.. tar gjerne i mot litt positivte kommentara, folkens!

Ellers så er det her nytt;

Oh joy! Men i dag klare eg å gå på den og hevelsen har gått ned. For dåke som måtte lure på ka eg har gjort såå; I have nooo idea! Skjedde på begynnelsen av dagen i går. Lurer på om eg skal prøve meg på trening i morra.. med fare for at eg kjem til å avslutte den tidelig.

I dag er eg heime hos mamma og stefaren min. Kom heim på lørdag. Var på jobb i dag, men måtte tilbake ettersom eg har tannlege time i morra tidelig.

Når eg kom heim så sovna eg 10 minutt før vi skulle ete middag. Smartass.

6 kommentarer:

  1. Auuu! Det er så vondt det :( Håper du er bedre snart! God bedring!

    SvarSlett
  2. @Maria Isabell: Tusen takk! Setter stor pris på det :)

    SvarSlett
  3. God bedring :) Sikkert litt lurt å ta det litt med ro før du begynner å trene igjen, då risikera du berre gjere det verre igjen og vere eeeeenda lenger uten trening! Og det er dødskjipt! Been there done that ;)

    SvarSlett
  4. bare stå på videre, ikke gi opp blogggingen for det da!

    SvarSlett
  5. Håpa du blir fort bra i foten igjen! Eg har hatt brist i handa for noken år sidan, lite behageleg!

    Stå på Terese!

    Klem S!

    SvarSlett
  6. Huff, god bedring med foten! :)

    Og jeg er helt enig, det er ikke noe kjekt å blogge uten tilbakemeldinger.

    Sv: Tusen takk! :D

    SvarSlett