02.05.2010

helga

I helga har daddy dj og stemora mi vert i Førde. Kjempedeilig å sjå papsen igjen med tanke på at eg ikkje ser han så ofte! Vi har egentlig berre kosa oss med masse god mat og prat. Spiste på Rica i går og en feit middag hos besta og besten i dag.

Den veka som kjem no grua eg meg til. Tirsdag har eg heildagsprøve i matte og om ikkje lenge har eg munnligprøve i naturfag, så må øve til det. Fml. Matte prøven på tirsdag får egentlig gå som det går. Eg kjem ikkje til å få inn nåke uansett. Dårlig innstilling, I know.

Eg har forresten forferdelig bra stil i dag. Matchande gensar og sokka. (OMG!!!! Skjult reklame for simens og sparebanken sogn og fjordane)


Korleis har helga di vert?

3 kommentarer:

  1. Lykke til på skolen denne uken da:) Har hatt ei fin helg hjemme med mamma :)

    SvarSlett
  2. Jeg har hatt en kjempefin dag jeg :D Godt du har kost deg!

    SvarSlett
  3. @Maria Helene: så koselig :D

    SvarSlett