28.05.2010

Sliten etter veka

Hadde en kompis som måtte ta telefonen min før i dag og akkurat på dei 15 minutta ringte det 7 forskjellige som skulle fortelle at dei hadde sett meg i avisa i dag. Har fått enda fleire meldinga og telefona som eg ikkje har svart på enda. Men kan jo sei tusen takk for alle gratulasjona på jobben! Det er veldig spennande. Skjønna ikkje at folk la merke til den lille notisen en gang. La ikkje merke til det sjøl når eg kom på jobb og såg igjennom avisa. Men det låg jo på nettet og, så eg hadde lest det før.

Satt i stad og skulle sette meg inn i bloggsystemet og oppdatere litt forskjellig. Synes det er kjempegøy! Første innlegg er planlagt å komme på mandag. Har allerede fått tilsendt bilder og info.


No er eg sliten etter veka. Har veldig mange tanka som surra om jobb. Det er kun EI veke til Sommarfesten. Blir nervøs på heile tanken. Håper berre eg får trent en del neste veke til tross for masse jobb. Veit ikkje om eg kjem til å holde ut heile veka om eg ikkje får trent ettersom eg blir så sinnsjukt trøtt om eg ikkje får trent.

Ønsker alle ei fin helg!

2 kommentarer:

  1. Så kjekt at du skal blogge for ho :-D Det blir nok artig! Tjenar du pengar på det?

    SvarSlett