17.05.2010

Gratulerer med dagen, Norge!

Eg hadde gleda meg lenge til dagen i dag. Til å gå med bunaden! Det er nåke spesielt med å ta på seg bunaden. Eg elsker den! Er nok det dyraste plagget eg eige. I år var den faktisk blitt litt stor i forhold til ka den har vert før.

Begynte dagen med å reise til Førde med mamma og stefaren min for så å sjå på toget med Hege. Russen var egentlig det som var gøyast å sjå på.

Vi var innom Førdehuset for å høyre på russetalane før vi gjekk på Peppes for å spise.

Slæten russ!


Hege og meg!
Sjøl om det er gøy å gå i bunaden, så er det veeeldig deilig å få den av igjen!

Ellers er det her første året eg har vert i Førde på 17. mai. Var vel i fjor òg, men då var eg berre med i toget for så å reise heim og sove ettersom eg ikkje sov natt til 17. Blei litt skuffa over Førde. Etter folk var ferdig i Førdehuset blei det omtrent helt tomt i Førdesentrum. Kjædelig! Men eg har no kosa meg med Hege og Sander. Var litt sjåfør for søstra mi, tantungen min og forloveden til broren og.

Har du hatt en fin 17. mai?

Ellers så har eg fått sår på haka. Litt urein hud og litt på grunn av at eg tryna her om dagen. Æsj!

6 kommentarer:

  1. Hei..
    Vil bare beklage for all energi jeg har tatt av deg da jeg kontaktet vennene dine og instruktører på spensst.. Har forstått at dette var veldig feil av meg. Prøvde å sende mail til deg men fikk aldri svar. Beklager så veldig

    Jannice H..

    SvarSlett
  2. @Jannice: hhehe, bra å høyre :)

    SvarSlett
  3. Hahahhaaa, var du dritings siden du trynet eller??

    SvarSlett
  4. Skal du på bloggcamp i år? :-D:-D

    SvarSlett
  5. @Amailie: hehe, nei.. eg var totalt edru midt på dagen.

    SvarSlett
  6. @Johanne: Er enda usikker, men trur ikkje det. Har billett, men vi får sjåå.

    SvarSlett