26.05.2010

For en deilig følelse!

Eg offisielt ferdig med alt som heite naturfag og matte(!!!) Vel.. så lenge eg ikkje kem opp i naturfag eksamen. Det er så deilig å tenke på at det mest sannsynlig blir null meir lesing på faga eg hata meir enn nåke anna! Neste år er det norsk og historie som står for tur. Norsk er enkelt mens historie ikkje er fult så enkelt, men skal nok klare meg bedre der enn både matte og naturfag til sammen.

Når eg var ferdig med naturfag prøven i stad fekk eg veldig lyst å tenne ett bål med naturfag og matte bøkene og danse rundt det, men skal droppe det ettersom eg har en litt travel dag vidare i dag og i tillegg er det ikkje mine bøker sååå.


Helt seriøs folkens; gled dåke til følelsen når dåke er ferdig med dei faga dåke hata mest av alt! Det er så herlig! Og den kjem til å bli enda bedre når eg veit eg ikkje kjem opp i naturfag eksamen. Wuhu! HÆPPYFACE!

(Ja, det er din topp eg har på meg, Hege. Du skal heller få den og nattbuksa di som eg har beholdt i ett halvt år tilbake når du kjem til Førde igjen)

8 kommentarer:

  1. det er nyere historie, så forhåpentligvis så er ikkje det så vanskelig å sette seg inn i det, trur det skal vere en del om 2. verdskrig, men er ikkje sikker...

    SvarSlett
  2. Kan tenke meg du e gla no ja :D

    Haha, såg faktisk ikkje at de va min, eg har klart å tatt me meg din til Bergen, såå! :) :)

    SvarSlett
  3. @Inger Lise: Trur vi skal ha både gammal og nyare histore.
    @Kari: Ntåh, så skjønn du er!

    SvarSlett
  4. @Hege: jaaaaa! Hihi, eg tenkte egentlig at du ikkje hadde sett det om eg ikkje hadde sagt det :p

    SvarSlett
  5. SV: ja det er det jeg føler også.. det føles mest riktig med ny brudekjole <3

    SvarSlett
  6. Las om deg i Firda no, så kult at du skal blogge for Maria! Lykke til med alt :)

    SvarSlett
  7. Hvor mange lesere har du daglig?

    SvarSlett