20.05.2010

For en deilig dag!

Det låg tett tåke ute i dag når eg stod opp og gjekk på jobb, men jammen kom det seg ut over dagen. Eg elska sola og elska at man kan gå med litt lettare kle uten å fryse! Einaste som er kjempekjipt er å sitte på jobb og sjå på alle som sitter ute i sola og spiser is.

Men jammen har eg fått vert ute i sola i dag. Satt meg ut med en gang eg kom heim, så fekk eg spørsmål fra Cecilie om eg skulle trene i dag for det hadde ho lyst til, meen eg har så sinnsjuk gangsperr i låra at det ville blitt ei utfordring, så vi gjekk tur i stede for. En ganske så lang tur faktisk.

Cecilie blei eg kjent med på fest av alle ting og etter å ha festa fleire ganga i lag har vi fått god kontakt og deet er eg glad for. Ho er humørspreiar til 1000 og latteren hennas sprer meir glede enn dåke ana.

Sjekk kor mini eg er;


Er det sol der du er?

6 kommentarer:

  1. Hvor høy er du?

    SvarSlett
  2. Cecile e heerli!:D Nett som deg!

    SvarSlett
  3. Såg deg i Førde i dag... du verkar så sinnsjukt overlegen!

    SvarSlett
  4. @Anonym: kor lav er du er vel det rette spørsmålet :p Eg er berre 1,61.

    SvarSlett
  5. @Hege; SEFF :D
    @Anonym: Du hadde nok fått ett anna syn på det om du sa nåke til meg.

    SvarSlett