11.05.2010

FML 2

Eg får ikkje trene på ÅTTE daga! Og når det har gått åtte daga, får eg prøve meg, men om eg kjenner skaden i beinet må eg gå endå fleire daga. Har en tendens til å vere litt sta og gjere som eg vil når det gjelder sånne ting, men eg får vel høyre på dei som faktisk kan nåke om skada.

Fekk reise på trening i dag for å finne ut kor skaden ligger, men eg kjente ikkje skaden mens eg trente. Einaste var at eg blei irritert på den støttebandasjen eg må gå med rundt ankelen! Men etter treninga og litt beføling (lol) på foten fekk eg beskjeden om ingen trening på 8 daga.

TRØST MEG! PLIS!

Er i alle fall glad eg fekk gått på favoritt timen min over alle på Spenst Førde i dag. Step 2 med Janne Elin.

No som eg ikkje kan trene på åtte daga får eg vel plenty med tid til å øve til naturfag tentamen.. med mindre eg utsetter det til dagen før (nåke eg har for vane å gjere).


I morra skal eg jobbe fra 08.00-20.00. Kjem til å vere dø etter det. Kan hende eg tar meg fri nåken tima på begynnelsen av dagen for å sove.

3 kommentarer:

  1. Skulle ønske at jeg var så frustrert over å ha ikke trent på leenge :p hehe

    SvarSlett
  2. Hehe, kjenne meg igjen med det du sa du venta til dagen før med å øve, kanskje nåke eg burde tenke på å forandre, hehe... :)
    Åtte daga går nok fortare enn du trur, og vips så e du "back in buisness" ! :-D Men kjipt det med foten då...

    SvarSlett
  3. Kjipt å få treningsforbud.. Men dt lønnar seg stort sett alltid å høyre på dei som har peiling og heller ha "kortare" treningspause no og bli heilt bra enn å få svi for det seinare og vere borte frå trening lenge. 8 dagar går fort skal du sjå! så får du heller vere ekstra sosial for å få dagane til å gå endå fortare. God bedring :)
    Lykke til med naturfagtentamen!

    SvarSlett