29.05.2010

Ei som fortjena skryt

Tid for ett trenings innlegg!

Eg er ei jente som tenker veldig masse. Som oftast litt for masse. Eg tenker på ting eg ikkje burde tenke på òg. Eg gjer ofte ting som er positivt til negativt i tankane mine. Til vanlig når eg er på trening kjem dei samme tankane eg får om kvelden når eg skal legge meg. Stressande tanka om jobb. Tanka om kjærligheten. Andre tanka eg helst ikkje vil tenke.

Det er en instruktør på Spenst Førde som får meg til å gløyme alt. Ho har ett vesen som sprer mega masse energi. Ho er positiv, glad og smiler alltid når eg ser ho. Alle som har vert på timane hennas skryter til meg over vesenet hennas. Under timane sine er ho relativt hard. Ho får dei fleste som er på timane hennas til å yte alt dei har. Ho har timane step2, corepuls og corebar. Ingen andre enn Janne Elin. Janne Elin fortjener virkelig en klapp på skuldra og masse skryt over kor flink ho er som instruktør. Under timane til Janne Elin får kondisen min utfordringa i tillegg til at eg glømmer alt for foregår i livet mitt. Det er deilig! Eg annbefala ALLE som har mulighet til å gå på timane til Janne Elin til å gjere det!

Trener du? I så fall - går du på tima på treningssenter?

6 kommentarer:

  1. Har vore på ein time med ho der du var oog! Ho e flink! :-) Fortjenar mykje skryt!

    SvarSlett
  2. Kanskje eg skal prøve timane hennar

    SvarSlett
  3. @Amalie: Indeed. Btw.. har ikkje du sett meg veldig mange ganga no uten å seie nåke? Sei hei neste gang! Då blir eg glad :)
    @Greta: Gjer det!

    SvarSlett
  4. ER DET SANT AT DU HAR FÅTT KJÆRESTE IGJENN!??!?!???

    SvarSlett
  5. @Anonym: Ikkje sist eg sjekka :)

    SvarSlett
  6. SV: Ja han svenske var digg :)

    SvarSlett