22.05.2010

Butterfly fly away

Dei fleste som kjenne meg veit at eg ikkje er verdens enklaste å våkne ved sida av. Eg er ekstremt morgengretten. Nåke mange har lært seg etter å ha sove hos meg er at det ikkje er trygt å vekke meg eller irritere meg om morningen. Han eg var sammen med før turte så vidt snakke til meg før det hadde gått en time.

Om eg blir vekt veldig brått kan det ødelegge resten av dagen min. Husker når vi var på klassetur til England i 10. klasse, ei venninne lovde at ho ikkje hadde hardrock vekketone. Neste morning datt eg seriøs ut av senga for eg kvapp sånn! Det var skriking og brøling som var vekketonen hennas! Oh joy! Skal love dåke at ho fekk høyre det. Hoho!

Det skal seiast at eg prøver å holde humørsvningningane mine på begynnelsen av dagen til ett minimum, men ikkje alltid eg klarer det.

Min vekketone er en veldig rolig og deilig sang. Miley Cyrus og Billy Ray Cyrus med Butterfly, fly away.



Ka er din vekketone?

5 kommentarer:

  1. Min vekketone er Uncle Cracker - Follow Me, fordi den er gladsang! :)

    SvarSlett
  2. @Ann Helen: åh, det er deilig sang å våkne til det :D

    SvarSlett
  3. Tusen takk for veldig hyggelig kommentar søte deg <3 Trives så langt veldig godt på eget domene :D

    SvarSlett