08.05.2010

Bursdags spa og fest

Gårsdagen var veldig vellykka! SPA med god drikke etterfulgt av fest slår aldri feil. Det var sinnsjukt deilig på SPA. Vi fekk tilgang til heile området aleine og tafsa rundt der i bikini, stor morgenkåpe og store tøfla. Det var deilig å slappe av med kun jenter! Snakke dritt og snakke om akkurat det man føler for. Vi hadde tilgang til steamdysj, inne og ute boblebad, trimrom og anna. Vi holdt oss egentlig til boblebadet og ett avslappningsrom.

Jentene i boblebadet (minus to stk). Herlig!
Etterpå. Eg hadde ikkje enda fått fiksa meg i motsetning til bursdagsbarnet, Ingvil.
Bursdagsbarnet og meg
Annelinn, meg og Ole. Vi skulle egentlig kun ha bilde av meg og Annelinn, men Ole nekta å flytte seg.

Hadde du en fin kveld i går?

7 kommentarer:

  1. Såg deg i går eg :D:D

    SvarSlett
  2. @Amalie: Gjorde du det du? :) Skulle sagt hei. Hehe!

    SvarSlett
  3. ah, det så utrolig deilig og godt ut :D kjempe fine bilder :D

    SvarSlett
  4. @Bjørg Kristin: Det var veldig godt :D

    SvarSlett
  5. Såg herlig ut i jacuzzien!

    Klem S!

    SvarSlett
  6. Så deilig med spa!! Tror jeg skal unne meg en tur på spa når jeg er ferdig med eksamen:) Fin blogg!

    SvarSlett