24.05.2010

Blogg drama

Regner med alle har fått med seg bloggdramaet mellom Ida Wulff og Voe. Eg synes ikkje det er på Ida sin plass å rakke ned på Voe. Greit nok at ho skreiv om ryktet ho hadde hørt, men når ho prestera å skrive "jeg tror også det er begrensninger for hvor mange som faktisk gidder å lese om hår, turn og null livserfaring" så mista eg litt av den respekten eg hadde for Ida.

I Sverige har Kissies 100 000 lesera daglig, så er det så vanskelig å tru at vi har ei i Norge som har 60 000 lesera daglig? Nei. Voe er en flink, stabil bloggar og ho oppdatera jamnlig. Eg trur til tross for at Ida benekta det at ho er litt bitter for at Voe "stjal" fra ho plassen som Norges blogg dronning.

Etter eg var på bloggcamp i sommar merka eg kor sinnsjukt masse drama det er i bloggverden. Eg blei nesten skremt. Heile gjengen var som en liten orgie av persona som kunne snakke med kverandre det eine øyeblikket og vere bestisa for så å gå til en anna og snakke dritt om den personen.

Bloggverden er ikkje like uskyldig som den virka. Det er konkurranse til 1000 og til tross for at heile gjengen virka som verdens bestevenna er dei langt i fra det. Langt over halvparten av topp bloggerane har komt seg dit dei er ved å vere falske mot resten av bloggverden og fortelle ei lang liste med løgne.

Eg kunne gjerne sotte her å snakka om alt drama det er i mellom alle og alt dritt snakket som er i mellom dei, men det er ikkje på min plass å seie. Det blir helt feil av meg og skulle fortelle kem som er høg på pæra, kem som var skikkelig dritings, kem som er drama queen, kem som fekk Lars Tangen kasta ut av Kick, kem som krangla, kem som baksnakka og kas kjønn diverse bloggera egentlig blir tiltrekt av.

Om det er nåken her som har plana om å reise på bloggcamp i år, så kjem dåke til å merke kor masse drama det er i mellom dei. Berre prøv å holde deg med dei rette personane så du unngår at alt går til hauet på deg. Eg holdt meg heldigvis med folk som hadde beina planta på jorda.

Kanskje eg avslører alt dramaet og ka eg egentlig meina om gjengen den dagen eg slutta å blogge.

Peace out! T.

13 kommentarer:

  1. Eg trur heilt seriøst at det er fullt mogleg å jukse seg fram til lesarar, eg seier ikkje at VOE gjer det, men at det er mogleg trur eg.. Ein ting eg synst er rart er at ho har over 70 000 lesarar så får ho berre 200-500 kommentara, og på dei innlegga ho skriver ting som provokerer eller der folk har forskjellige meiningar, då får ho rundt 2000 kommentarar.. Er ikkje det veldig få i forhald til 70 000 lesara?

    SvarSlett
  2. Sjølv e eg innom bloggen til Voe daglig, og lika godt å lese bloggen henna. Ho virka veldi som ei jordnær jente, og i forhold til resten av Norges 14-åringa e ho ikkje så "fjortizzz", om du skjønna :P Så då eg leste det Ida hadde skrive om Voe vart eg skikkeli irritert!!! Kordan kan nåken skrive nåke sånt om en person dei aldri har møtt, eller i heile tatt om nåken! Sjølvsagt har ikkje Voe juksa på lesertalla sine, men hallo, fordi ho ikkje har 70 000 kommentara så skal ikkje ho vere "ekte"? Eg har ALDRI kommentert eit einaste innlegg, så skjønne at andre ikkje gjer d....Skikkeli provoserande!!!

    SvarSlett
  3. @Sanne: Eg trur det er mulig å gjere det, men eg trur ikkje Voe gjer det. Trur ikkje ho hadde tenkt så langt når ho skulle starte enn blogg. Om nåken faktisk tenkte på å gjere det før dei skulle starte en blogg hadde eg blitt overraska. Om du går inn på Kissies (Sveriges største blogger med 100 000 lesera daglig), så ser du at ho har mindre kommentara enn Voe, så eg støtta faktisk Voe på det her og trur på ho når ho skriver at ho ikkje juksa med lesertall :)

    SvarSlett
  4. @Astrid: Totaly agree! Eg er ofte innom bloggen til Voe, men har aldri kommentert og trur neppe alle som leser bloggen hennas har kommentert der. Har fleire venninne som lese bloggen hennas og INGEN av dei kommentera den :p Såå ja!

    SvarSlett
  5. Eg er litt skeptisk til Voe, veit ikkje heilt koffor egentlig, men berre er det. Synst det er rart at så mange nordmenn les bloggen til ei fjortis-jente. Og ja; eg synst ho er fjortis! Dessutan trur eg òg på den påstanden om at ho ikkje skriv alle innlegga sjølve.

    Eg synst ikkje det var teit av Ida å skrive det. Ho skreiv ho hadde hørt eit rykte, og eg skjønna godt at ho ville finne ut av det! Er jo blogg.no det er snakk om, så skjønna godt at ho blir litt skeptisk når slike rykter kjem ut. Men det sitatet om hår, turn og null livserfaring, det kunne ho ha spart seg.
    Voe derimot, det var lavmål av ho og poste det innlegget ho posta. Ho rakka ned på Ida og angreip ho, noke Ida ikkje gjorde i heile tatt.

    Off..eg burde ikkje bli så engasjert, men vanskelig å la vere!

    SvarSlett
  6. @Karoline Bj: Alle har forskjellige meininga og det lika vi :) Om ho skrive alle innlegga sjøl eller ikkje bryr eg meg ikkje så veldig om ettersom bloggera OFTE får folk til å skrive innlegg for dei uten at det står at det er andre som skriver.

    Eg (som eg skreiv i innlegget) synes ikkje det var teit av Ida Wulff og skrive det, men at ho rakka ned på Voe i den eine setningen synes eg ho kunne spart seg for. Eg synes det var rett av Voe å skrive motinnlegg ettersom blogg verden er en jungel og Voe måtte jo få sette Ida Wulff litt på plass.

    Eg trur dei fleste blir lit engasjert i det her :p hehehe, hadde egentlig lovd meg sjøl å la vere å skrive om sånne ting på bloggen, men jammen!

    SvarSlett
  7. Eg seier ikkje at Voe har juksa, spekulerer på om det er sant. Men eg må innrømme at eg synst motinnlegget til Voe var eigentleg berre dumt, fordi Ida var jo veldig klar på at detta var noko ho hadde høyrt og berre rykter og spekulasjonar. Ho tok liksom vekk det frå Ida sitt innlegg som gjer at det ikkje skal bli slemt.

    Eg er heilt sikker på at det er nokon som jukser, eg seier ikkje det er VOE, men det er nokon. For alt vi veit kan jo det vere blogg.no.

    SvarSlett
  8. @Sanne: Etter å ha vert på bloggcamp er eg veeeldig sikker på at blogg.no juksa med lesertalla til dei fleste på topplista ;) Den burde vert basert på at folk må skaffe seg google analytics. Mest sikre statistikken ein kan få :)

    SvarSlett
  9. Hele diskusjonen er jo egentlig tåpelig. Ida legger ut et rykte. Det burde hun ikke gjort uansett om det er sant eller ikke. Det er ike noe som hun har noe med eller som går utover henne når hun ikke blogger hos blogg.no lenger.

    Synes at Voes tilbakeslag var styggere enn Idas i utgangspunktet, men hadde gjort det samme selv om noen la ut et rykte om meg. Synes det er tåpelig og bruke blogg for drama og oppmerksomhet! Og penger, som tydeligvis er det eneste Ida er ute etter. Hennes blogg er jo proppet med reklame og intetsigende innlegg som er MYE kjedeligere enn Voe sine (som det hender jeg leser).

    SvarSlett
  10. Som du sjølv seie, så hadde eg heller ikkje tenkt å bry meg om det her, men.. Eg kommentera vertfall på din blogg, så får eg ut ka eg meina, hehe :p
    Eg syns ikkje det er rart at VOE har såpass mange lesarar som ho har, med tanke på at gj.snittsalderen til dei som lese toppbloggera er rundt "fjortisalderen". Er kanskje en grunn til at VOE har så mange lesarar, og det er at ho er i "fjortisalderen" sjølv, og då gjerne treff blink med innlegga sine ved at lesarane kjenne seg igjen i det ho skrive. Er vel ikkje så mange jenter i 12-års alderen som digga å lese om fyll og sex (som ofte er eit stort tema på Ida Wulff sin blogg), når dei så vidt veit ka det er.
    Men ja, rart at ho har såpass mange tusen fleire lesarar enn det 2. plassen på blogg.no har.
    Om man ser på mange av spm i spmrundene til f.eks. Ida Wulff og Ulrikke Lund, er det ofte spm om korleis dei sminka seg osv, som då gjerne kjem frå små jenter som kanskje nettopp er begynt med sminke og usikker på korleis dei skal gjere det. Igjen, gj.snittsalderen er "fjortisalderen". Sånn som eg vertfall ser på Ida Wulff og Ulrikke Lund, så syns eg ikkje dei sminka seg noke spesielt i forhold til andre tenåringsjenter. Eg personlig har vertfall 0 interesse av å vete korleis dei sminka seg. Måten dei sminka seg ser kanskje bra ut på dei, men det vil ikkje seie at det ser bra ut på meg. Noke som eg sjølv ikkje visste når eg var 14, for då såg det som såg bra ut på andre - det såg bra ut på meg. Kanskje dei er eksperta innen blogging, men det gjer dei ikkje til eksperta innen sminke fordi. For å seie det sånn, så sminka du deg bedre enn både Ida Wulff og Ulrikke Lund ;) Hoho!
    Og om Ida Wulff var så nyskjerrig på ryktet, kunne ho vel berre tatt det opp med VOE før ho spreidde det over heile blogg-norge?
    Og ja, eg syns det blir morsomt om dei skal utvikle ditta til ett endå større drama enn ka det allereie er (med tanke på at det allereie står på db.no), der f.eks. faren til VOE må legge fram bevis o.l. Lol.
    BLOGG ER OPPSKRYTT :)

    SvarSlett
  11. OI! Det var en veldig lang kommentar :p

    SvarSlett
  12. @Cathrine: Eg òg synes Voe sitt tilbakeslag var styggare, men herregud.. eg hadde garantert gått hardare ut om nåken hadde skreve nåke sånn mot meg og eg meiner Voe er den uskyldige i det her så lenge Ida ikkje kan legge fram fast bevis på at Voe "juksa". Etter å ha lest artikkel om dramaet framstiller Ida det som sant og ikkje ett rykte ut i fra det ho seie.

    @Isabell: Jente, er ikkje du på skulen? Så skrive du lang stil om ida Wulff og Voe?! Hihi, neida <3 Lika at du kommentera langt. Eg er helt enig med deg. Trur vi begge støtta Voe i dinna krangelen. Enig med deg i at ho burde tatt det opp med Voe først.

    Eg håpa uten tvil at det utvikla seg meir. Trenge litt underholdning i kverdagen veit du. LOL! Hihi.

    SvarSlett
  13. @ Jo, eg var på skulen, men hadde studietid i norsk. Så då eg fann ut at eg skulle øve meg litt på rettskriving og argument, haha :)
    Jepp! Og ka om VOE i så tilfelle juksa? Wulff får jo ingen goder av å "bevise" det uansett, med tanke på at ho drive sitt eige domene. Så lol på Wulff!
    Og ja takk til meir bloggdrama! Haha :D
    Kan ikkje du skrive ett innlegg om at dei har avtalt å lage dinna kranglen for å få fleire lesarar og meir oppmerksomhet? Så blir du like poppis som dei! Haha!
    <3 www.teresehafstad.blogspot.com <3

    SvarSlett