24.04.2010

PAIN

Eg har ikkje hatt så vondt som eg har no i muskla og ledd siden eg var på 2 tima med den instruktøren eg meina er hardast på Spenst etter kverandre (Janne Elin for dei som måtte lure). Drog med meg ei venninne på bootcamp på torsdag eg. Nåke som resulterte i;

Synes i bunn og grunn at den timen er meir jævlig enn nåke anna, men tvila ikkje på at den er effektiv både på kondisjon og styrke. Kom meg ikkje på trening i går og tvila på at eg får trent i dag på grunn av vondt alle plassa som er både naturlig å ha vondt og unaturlig etter trening.
Når eg har så vondt som no må eg berre droppe trening, men step2 på tirsdag nekta eg å droppe.

Ellers har eg hatt en ekstremt lite produktiv dag. Kom meg opp av senga klokka 11, la meg på sofaen, åt litt, sovna, våkna og klaga til Hege om at eg ikkje har ett liv, såg litt på tv og no sitter eg her.

Har null plana for dagen. Meen det er deilig det når neste veke kanskje blir litt masse - en begravelse, masse trening, masse jobb og på fredag er det fæst (natt til 1.) oooog det blir masse gøy med venna! Can't wait! Så kjem faktisk papsen og stemora mi som har sagt dei skal bu hos meg. Nekta at dei skal ha senga mi. Ligger faen meg ikkje på sofaen når dei begge pleie å våkne klokka seks om morningen lizm.

Har du plana for dagen?

5 kommentarer:

  1. Janne Elin MÅ vere søsteren din!!!

    SvarSlett
  2. Sv; Takk, ja det håper jeg også :)
    I dag skal bare slappe av sammen med kjæresten min, og kose meg :D

    SvarSlett
  3. SV: håper du har kost deg idag søte, enten med eller uten snusen :P

    SvarSlett
  4. Eg har kosa mg på jobb, og berre mg sjøl, pizza og film etter de, va egentli veldi deili :)

    Du e so søt forresten! Måtte berre sei de, IGJEN! <3

    SvarSlett
  5. @Kari: Hahahahah!
    @Hege: Selfølgelig er eg søøt! Lol, neida.

    SvarSlett