14.04.2010

Travel dag

Åååh, i dag har eg gjort masse. No sitter eg hos Anne og vi er usosiale med kver sin data så eg får blogge. Lol.

Dagen i dag begynte med jobb og der var eg helt aleine halve dagen på kontoret. Hater å vere aleine på kontoret for eg får ikkje gjort like masse. Veit det er litt spesielt, men eg er litt spesielt. Ellers så synes eg det er trist å ikkje kunne sjå på den blå himmelen mens eg er på jobb for eg må ha markisene nede for å i heile tatt kunne sjå nåke av dataen og anna.


Ellers så sjekk her då. Eg har visitkort på jobb. Okei, old news, men er ikkje alle 18 åringa som har det!


OI, meg jo!

Etter jobb var eg med tantungen, mamma og søstra mi og vi var ute å spiste. Kos!

Etter det reiste eg heim for å rydde og støvsuge litt før eg satt meg ned litt for å skrive på foredraget eg skal holde neste veke. Blir forhåpentligvis bra! Ettersom eg kan en del om temaet trur eg det skal gå bra.


Så sprang eg på trening. Var på to tima i dag. Kondis m hopp med Camilla og Spenst dans med Eli Gro. Det var gøy! Nye program som eg ikkje har prøvd før, men gjekk ganske bra for det meste. Var litt pinlig i dansen i begynnelsen, men kom på at om dei har sett meg danse når eg har vert ute, sååå... har dei sett meg danse verre.

Korleis har din dag vert?

4 kommentarer:

  1. Han tantungen din var utrolig lik deg!

    SvarSlett
  2. @Thea: Hørt det før for å seie det sånn, men kanskje ikkje så rart siden mange synes eg og søstra mi er like ;)

    SvarSlett
  3. Ja du har hatt en skikkelig travel dag du da :D Så søt tantungen din er da :D i dag har jeg vært ute og spist med mamma handle litt klær og tatt solarium, koselig :D

    SvarSlett
  4. Ååååh, hørtes kjempe deilig ut :)

    SvarSlett