16.04.2010

Patetisk

Føle meg patetisk når eg satt å såg Paradise i går. Eg begynte faktisk å grine på Karoline sine vegne! Eg blei helt sjokka og fekk hakeslepp av at Victoria kunne gjere nåke sånn mot si bestevenninne der inne.

Men synes ikkje vi berre skal skylde på Victoria. Stian hadde valget og han kunne valgt Karoline framfor Victoria. Satt å håpte at Karoline skulle gå til nåken andre ho stolte på der inne som valgte ho og Stine Marie kunne sende Victoria på haue og ræva ut igjen.


Likte ikkje Victoria fra starten av og lika ho endå mindre no. Det verste etterpå var at Victoria satt å skulle unnskylde seg for Tine. Håpa Stian og Victoria snart blir vekke. Blir berre drama der inne som ikkje er gøy en gang.

Men det har vel låge i korta lenge at Victoria kom til å svike Karoline på en måte siden dei aldri har vert i lag i etter tid (om man ser på bloggane deira). Håper Karoline kjem snart inn igjen med fredning!
Føler meg egentlig enda meir patetisk no som eg følte for å skrive om det her på bloggen min, jaja!
Ka synes du om det Victoria og Stian gjorde mot Karoline i går?
Veit mange gutta blei glad for dei meinte at Karoline var fartsbrems osv.

6 kommentarer:

  1. Patetisk det de gjorde mot henne!!

    SvarSlett
  2. Sv: Helt enig. Jeg likte Karoline skikkelig godt! Nå liker jeg IKKE Victoria lengre!

    SvarSlett
  3. Nei hun Victoria kan du få billig av meg :P

    SvarSlett
  4. No syns eg egentlig at Paradise Hotel er tragisk, men eg såg det igår - og ja, det var dårlig gjort. Men eg syns det er latterlig kor folk overreagera. Greit nok at ein ikkje skal svike si beste venninne, men at folk laga hat-gruppe mot Victoria, dèt er heilt bak mål!

    SvarSlett
  5. Sv: Koslig å høre! Eg og er passe flau der eg sitte, men det går fint då :-)

    SvarSlett