22.04.2010

Om nåken lurte

Eg la meg ikkje før klokka var TRE i natt og stod opp klokka 7. Alt for lite søvn for min lille kropp! Dei som kjenner meg veit at for at eg skal fungere så må eg ha 8 tima søvn, helst meir..

Koffor eg ikkje var heime før i 2 tida og ikkje la meg før i 3 tida kjem eg tilbake til når eg er ferdig på jobb og kanskje har fått sove litt.
Eg er så svolten no at magen vrir seg. Har ikkje spist siden før Bootcamp i går, men eg og Anne spiste oss fulle på sjokkis i bilen min.
Trenger du masse søvn?

suss, lzm. SERR!

3 kommentarer:

  1. Ja, trenger de timene fra 24.00 til jeg skal på jobb i ukenedagene slik at jeg fungrer. Men det er jo ikke hver dag det da...

    SvarSlett
  2. JA, trenger masse søvn!!:p ellers er jeg et vrak.

    SV: Takk:) blogg.no må til, siden ipublish har KLIKKET:P..

    SvarSlett
  3. SV: Huff, det hørtes tøft ut søte du.. Håper du får en ordentlig natt med søvn idag <3

    SvarSlett