21.04.2010

Mat, mat, mat

No har eg og bilen min reist heim til mamma og stefaren min sånn at eg skal få skifta til sommardekk og med tanke på at eg skal holde foredrag i morra er det nærmare.

Mamma står på kjøkkenet no og laga kjøttkake, potete og masse brunsaus! Mamma sin mat er den beste eg veit. En ting eg synes er rart er at både mamma og pappa er brilliante på kjøkkenet, mens eg.. eg suge på kjøkkenet. Eg brenne maten og får ting som i utgangspunktet skulle vert umulig å få til å smake vondt til å smake vondt. Ikkje har eg tid til å gidde å stå på kjøkkenet en heil dag heller for å bli flink. Arrgh..

Så heime hos meg går det i ting eg veit eg klare å få til å smake godt. (Som er relativt lite..)

Andre enn meg som ikkje er særlig flinke på kjøkkenet?

7 kommentarer:

  1. Eg e vell ikkje akkurat det ein kan kalla ein mesterkokk, nei. Sjøl potetmos som bare ska tilsettas melk, vann, (og salt?) blir ein utfordring for meg. Tok oppi alt for mye salt, og bestemte meg for å "nøytralisere" det med litt sukker. Herregud, verste eg noen gang har smakt! At eg fekk 5 i heimkunnskap var vell et under.

    SvarSlett
  2. @Lene: hahahahahah, det hadde ikkje eg klart å prestere å gjere en gang!

    SvarSlett
  3. Hahahah, jeg er elendig på kjøkkenet! De ter godt at jeg ikke er alene. Her blir det mye ensformig mat, for å si det sånn.

    SvarSlett
  4. Heerlig bilde av dåke! Henriett berre sitte å glise, søtt! :p

    SvarSlett
  5. Lykke til med foredraget i morgo! :)

    Har gitt deg ein Sunshine Award på bloggen min! :)

    SvarSlett
  6. Katrine Alværen :- )22. april 2010 kl. 06:16

    Du var kjempeflink å halde foredrag idag Terese! Var spennande å høyre på! :-)

    SvarSlett
  7. @Katrine: Ååååh, tuuuusen takk! Setter stor pris på å høyre det!

    SvarSlett