13.04.2010

Keep on smiling

Eg har fått mange mail og kommentara her og der om at eg virka lite trist for at eg gjekk fra å vere i ett forhold til singel.

Virkelig - er det folk som går rundt å meina at eg skal gå i offentlighet å vere trist og sture? Eg gidder ikkje sitte heime aleine for å føle livet mitt ikkje er verdt nåke.

Eg har dei siste dagane brukt tida mi mest mulig og sotte minst mulig aleine.

Ting som får meg i godt humør:
- Trening, spesielt en instruktør på Spenst som heite Janne Elin sine tima. Flink instruktør som ler, smile og sprer energi.
- VENNA! Åh, ka skulle eg gjort uten dei? Takk til alle som har brukt tida si til meg sjøl om dei kanskje skulle brukt den til anna!
- Musikk. Say no more!
- Latter. At folk rundt meg ler. Eg blir glad av det og føler meg med en gang bedre.
- SOLA! Åh, det er så herlig at det er godt vær no. Einaste som eg kjedelig er at eg sitter på ett kontor halve dagen når det er finast vær.

Keep on smiling

Ka får deg i godt humør?

15 kommentarer:

  1. E ikkje ho janne-elin søstra di?

    SvarSlett
  2. @Anonym: Nei, hehe. Det er ho ikkje. Er så mange som spør om det der :p

    SvarSlett
  3. Bra du er positiv, søte :) Det som får meg i godt humør er dansing med Marte, Ugly Betty med Belinda, turgåing med roomien min, um.. Ok. Jeg tror heller jeg sier; venner. Venner, musikk og dyr. Yeah :)

    SvarSlett
  4. Du glømte en ting; kattesex ;)
    Det som får meg i godt humør er enkelt å greit en ting; DEG :D

    SvarSlett
  5. Bra du e posiiv, vennen!
    Hadde de kjempe kos me deg i helga <3

    SvarSlett
  6. Så utrolig bra innlegg :D Bra du tenker positivt!

    Sola, venner, penger, utepils, kaffe & skolen får meg i godt humør om dagen :)

    SvarSlett
  7. @Isabell: Hahahahha! Du er så sjuk :p

    SvarSlett
  8. Det er bra du fortsetter å smile :)
    Venner og familien min får meg i godt humør, og shopping :D

    SvarSlett
  9. Terese = godt humør på boks :D

    SvarSlett
  10. @Chriistine.com: Åh, shopping!
    @Hege: Ntåh, jenta miii! <3

    SvarSlett
  11. Du er herlig :) Godt å se at du ikke depper! Skulle ønske jeg kunne vært en av de gode vennene dine, og vært der for deg om jeg bodde nærmere...

    SvarSlett
  12. @Cathrine: Du er jo det uansett kor du bur <3

    @Isabell: SKEPTISK!

    SvarSlett
  13. Gratulerer med ny blogg da! Eg er så lite oppdatert på stort sett alt for tiden:p

    Positivitet er viktig! Hater folk som skal gå rundt å sutre over alt, sjøl om noen selvsagt noen ganger har grunn til det. Men uansett, se positivt på det!
    Eg er stort sett i godt humør, så lenge eg får nok mat og søvn.. :p

    SvarSlett
  14. :)

    sv; hei hei :D Tusen takk for kommentar på gårsdagens innlegg :D Håper du får en fin kveld ^^

    SvarSlett