22.04.2010

Foredraget

I dag var dagen eg holdt foredrag. Var så nervøs når eg kom ned på skulen og i alle fall når eg såg at NRK nyhetene var der allerede. Holdt foredraget for to pulja. Den eine var 5.-7. klasse og andre 8.-10. Det gjekk kjempebra når det var 5.-7. klasse. Dei var rolige, hørte veldig godt etter og stilte masse spørsmål. 8.-10. klasse var enten veldig sjenerte eller brydde seg ikkje om det eg sa. Dei hadde null spørsmål, men eg fekk masse skryt! Spesielt fra gamle lærarane mine. Var kjempekoselig å høyre! Og veldig gøy å komme tilbake til gamle skulen min.

Før eg begynte foredraget blei eg intervjua av radio, under og før foredraget for 5.-7. klasse blei eg intervjua og når eg hadde foredrag for 8.-10. klasse var Firda (lokal avisa der).

Får forhåpentligvis bilda av Firda som dei tok, så då skal dåke få sjåå bilde.

10 kommentarer:

  1. Hehe, trur siste pulja heller var sjenerte, for kjekt var det i allefall! :)

    SvarSlett
  2. det var kjempe gøy du var flink!

    SvarSlett
  3. Eg følgte godt etter, du var kjempe flink, og eg hadde gledet meg lenge : D

    SvarSlett
  4. Så bra det gjekk fint med foredraga! :) Blir skikkelig lokalkjendis du no ;)

    SV: Berre hyggelig! Kjekt å høyre at du sette pris på det og vart glad :) Du fortjenar det :)

    SvarSlett
  5. Til dåke som hørte foredraget? Tusen, tusen takk! Veldig gøy å høyre!

    @Johanna: Ntåh, så skjønn du er!

    SvarSlett
  6. Du var kjempe flink! <3 Eg hadde gleda meg kjempe masse! til og høre på deg !

    SvarSlett
  7. Det var veldig gøy og høyre på deg <3
    Hadde gleda meg masse <3

    SvarSlett
  8. Du var kjempeflink Terese! :- )
    Spennande å høyre på ;- )

    SvarSlett
  9. Ja du var kjempe flink :D !
    De var kjempe lærerikt og høyre på deg :D

    SvarSlett
  10. Så utrolig flott av deg å holde foredrag!! Nettmobbing er en stygg greie som stadig vokser..

    SvarSlett