19.04.2010

For ei veke

Den her veka blir stress.

Mandag:Gå tur. Jobb 08.00-15.30. Naturfag undervisning 16.00-20.30. Skrive på foredrag.
Tirsdag: jobb 08.00-15.30. Matte undervisning 16.00-19.30. Trening 20.00. Lære meg foredraget.
Onsdag: jobb 08.00-15.30. Trening 16.15-17.15. Heim til mamma og stefar.
Torsdag: holde foredrag for 5.-10. klasse på Sande barne- og ungdoms skule. Trening på kvelden.
Fredag: jobb 08.00-15.30. Trening, så kjem forhåpentligvis både Isabell og Hege til Førdee!

Mest grua eg meg til naturfag og matte. Er ikkje lenge til vi skal ha avsluttande prøve i begge faga og eksamen om vi kjem opp i det. Eg sliter virkelig i matte. Eg forstår det ikkje og klarer ikkje få ting inn i hauet, så om nåken har lyst å hjelpe meg med matte. Send en mail til teresehafstad@hotmail.com. Hoho!

Gleder meg til neste år når eg har norsk og historie. Trippelt så lett!

Korleis ser di veke ut?



No har eg vert å kjøpt billetta til natt til 1. når datarock kjem til Førde. Blir forhåpentligvis braa! Eg og Isabell skal rule dansegolvet. Neida.. joda.. neidaaa!

11 kommentarer:

  1. WOW!!! For noen lår! Love em'!!! :D:D Hva trener du for å få slike ben?

    SvarSlett
  2. Hørtes bare kjipt ut med matte og naturfag! Takk og lov at de dagene er over for min del. Det er bare spørre om det er noe du sliter spesielt med, men kan ikke love at jeg kan det selv om jeg har en bra mattekarakter :P Haha

    SvarSlett
  3. Ai, så ut som en småslitsom uke.

    Min uke blir vel bestående av um.. Jobb tirsdag-torsdag, litt biologi når jeg føler for det, og ellers Ugly Betty med dronninga. Haha. ..Jeg er lat.

    SvarSlett
  4. sv; var faktisk innom der, og det ble en kjole og et par sko derifra ! :)

    SvarSlett
  5. Eg kjem ikkje på fredag, har 2 jobbehelge på rad :(
    Kjem ikkje til Førde før 1 mai helga :p

    SvarSlett
  6. @Hege: ååååh :( No blei eg lei meg!

    SvarSlett
  7. @Anonym: Heheheh, eg trena egentlig ikkje så veldig bein. Går i kondisjonstrening når det gjelder beina ;)

    SvarSlett
  8. Ja:(
    Men blir no bra når eg kjem heim då!
    Og so har eg jo snart en liten "ferie" :D

    SvarSlett
  9. SV: "Eg og Isabell skal rule dansegolvet. Neida.. joda.. neidaaa!"
    "JODA :D"
    Skjønna? :)

    SvarSlett