07.04.2010

Flau

Skal innrømme at eg har litt flau over meg sjøl som følger med på Paradise hotel, men fy fader, meir avhengighetsskapande program skal du leite lenge etter! Pleie som oftast sitte klar 21.30 mandag-torsdag for å sjå kas nytt drama som oppstår. No for tida er det jo meir drama enn ka det er i Førde ungdommen (no offence, men folk fra Førde = drama). Har hørt det skal bli enda meir framover. Det skal bli gøy!

Hadde forresten ikkje hatt nåke i mot å vert på det hotellet her;

Bilde fra tv3.no

Forresten.. herregud som Niklas oppføra seg mot Tine. Tett i pappen kalla vi det der! Man oppføra seg berre ikkje sånn mot jenter. Seie at man har følelsa for ei for så å springe til ei anna og sei at han har følelsa for ho og på toppen kline med ALLE jentene der inne.

Ka synes du om måten Niklas oppføra seg på?

10 kommentarer:

  1. haha, du er ikke alene om å være avhengig av paradise :p

    syns Niklas har oppført seg utrolig dumt ovenfor tine..

    SvarSlett
  2. avhengig ja ! niklas kan kan være som han vil, han er fortsatt pen !

    SvarSlett
  3. @Birgitte: Haha, du og ja? ;)
    @Marte: You're kidding?

    SvarSlett
  4. Ja, off, Førdeungdom :p
    Niklas irriteeeraaa meg ja!

    SvarSlett
  5. Har kun fått med meg brøkdeler av noen episoder, så kan egentlig ikke uttale meg noe særlig om denne Niklas ;P

    sv: Det er det som er det fine med semi-permanente farger, liker man de ikke så vask de ut ;) Har klart å fucked opp håret heftig et par ganger, men frisøren min kommer til unnsetning ;D

    SvarSlett
  6. @Marte: Eg hadde aldri turt :p

    SvarSlett
  7. Jeg er også veldig avhengig av Paradise hotel. Man trenger litt drama i hverdagen :P
    Niklas oppfører seg som en tosk! Jeg tror han også er dum som bytter ut Tine jeg da.. Føler Mari er skikkelig falsk... ! Digger meg om han tar et dumt valg og fyker på hue og ræva ut ;D

    SvarSlett
  8. @Kari: Ja enig, men eg synes det er idiotisk av Mari, for Niklas går etter alle jentene, så om han ikkje får nåke fra ho kjem han til hoppe på neste jente

    SvarSlett
  9. haha, han har jo snudd tvert om.. skikkelig kåting i hvertfall! ;)

    hehe, jeg sitter også klistret hver eneste dag 21.30 ;)

    SvarSlett
  10. SV: Tusen takk ! :)

    åh, jeg er utrolig flau over det, men jeg har faktisk desverre hengt meg på bølgen og blitt avhengig av Paradise Hotel:P Huff å huff.. hehehe.. :P SYKT drama nå, og Niklas er så utrolig TEIT!!! :P

    SvarSlett