30.04.2010

Favoritt timane på Spenst

Forhåndsskreve innlegg;

Det her er dei timane eg går fast på. Er masse andre bra tima på Spenst! Må legge vekt på at eg ikkje alltid får tid til å gå på timane, men så langt tida strekker går eg på dei.

Mandag:
Kondis m hopp med Jostein: Har kun vert på den en gang til no siden eg har hatt masse jobb på mandaga eller skule. Jostein er kjempeflink! Skal ikkje holde skjul på det at er undervurderte han litt. Timen vara kun i 40 minutt - skulle gjerne vart litt lenger. Eg har slete litt med leggen min i det siste, så har vanskelig for å gi alt på hopp timane, men blir ALLTID sliten. Musikken er ok. Helt grei med tanke på mange av dei andre timane.

Tirsdag:
Step 2 med Janne Elin: Favoritt timen min over alle! Janne Elin er så flink til å engasjere andre som er på timen at eg blir som oftast så engasjert at eg gjer feil. Timen blir meir og meir gøy når man kjem inn i koregrafien. Musikken er fantastisk! Veldig pluss. Høyre ofte på musikken fra timen på jobb for å bli meir motivert. Janne Elin er kjempeflink som instruktør - kan ikkje få sagt det nok!

Onsdag:
Kondis m hopp med Camilla J: Timen skulle vart lenger om man ikkje blei så jævlig sliten av den. Hoho! Pleie som oftast skjelve i beina for eg er så sliten etterpå. Er ikkje i tvil om at om Camilla hadde vert personlig trenar så hadde dei fleste komt i bedre form enn nåken andre! Ho engasjera og får folk til å yte sitt ytterste.
Spenst dans med Eli-Gro: Ettersom timen før kun vara i 30 minutt går eg på to. Spenst dans er litt roligare, men man blir sliten for det om. Masse gøy musikk som man får lyst å synge med på! Ser ofte folk som synger med (WARNING; kan blir litt flaut å sjå på dei). Eli-Gro er ufattelig flink!

Torsdag:
Her bytter eg på corebar easy og bootcamp når eg ikkje får tid til corebar.
Corebar easy med Janne Elin: Ser egentlig ingen forskjell på corebar easy og corebar. Dei første gangane eg var på corebar hadde Janne Elin en sjuk øvelse som ingen klarte, men den har ho endra på no. Nok en gang; Janne Elin er fantastisk flink som instruktør og annbefala alle den her timen.
Bootcamp med Camilla J: AU er alt eg seie. Har aldri vert så sliten siden eg sprang coopertest (alle som har sprunge coopertest veit kor forferdelig den er). Men for all del; vil du komme i form er den her timen timen for deg! Digga at man blir så sliten av den timen! Det er til og med en time som gutta/menn går på. (ps. forvent deg at du kjenner det i nåken daga i muskla og anna)

Fredag:
Pleier som oftast trene egentrening sjøl om eg hata det. Har vert innom Step1/mage rygg med Hilde og Corebar med Eli-Gro. Kjempetima!

Har blitt veldig flink å ta helgene fri fra trening.

Ellers så har eg ett stort ønske om at en av tinstruktørane på spenst skal ta med Spice girls med Wannabe i timen sin! Hadde vert konge! Tidenes trenings sang.

Regner med at folk er enige med meg i at Wannabe med Spice girls er en bra treningssang?

4 kommentarer:

  1. Det er en bra treningssang ja :) Så flink du er til å trene! Blir ikke så mye trening på meg når jeg ikke er i Tr.heim lengre.

    SvarSlett
  2. Vore på fleire av timane til Janne Elin. Ho e flink!

    SvarSlett
  3. @Maria Helene: Hehe, offdå! Men det er no vel mulighet for å trene uansett kor du bur :)

    SvarSlett
  4. @Anonym: det er ho uten tvil :)

    SvarSlett