26.04.2010

Ett treningstips

Eg har fått veldig masse spørsmål på mail om eg kan hjelpe folk å lage treningsprogram. Det er ingenting eg kan ta meg tid til og har kunnskap til. Eg trener omtrent aldri i studio og dermed har eg veldig lite kunnskap om det. Holder meg til saltreninga for då får eg meir utbytte av treninga, men eg kan gi ett godt treningstips til alle; planlegg treninga! Det er så ofte eg ser folk gå rundt på Spenst og rett og slett surra. Dei bruka meir tid på å bestemme seg for ka dei skal gjere enn på å trene. Man får veldig lite utbytte av treninga på den måten.

Ellers så har dei på Spenst Førde personlige trenera og det har dei fleste treningssenter, kontakt dei. Dei lager opplegg for folk ut i fra kas resultat du ønska.

Så ønska eg veldig gjerne tips på treningssanga! Give meee.

9 kommentarer:

  1. Såg at spenst søke instruktøra til sal og sykkel. Kvifor søke ikkje du?

    SvarSlett
  2. @Anonym: hehe, hadde jo vert kjempegøy, men kjem nok ikkje til å søke ettersom eg ikkje trur eg er kvalifisert nok.

    SvarSlett
  3. Kvifor trur du ikkje det? Eg har sett deg på Spenst og det er jo ofte du gir mykje meir enn instruktørane og du har rytme osv... Har jo òg skjønt at du ikkje er glad i sykkel, men sal hadde no vert noko for deg??

    SvarSlett
  4. Livvi Franc - now i'm that bitch ;)

    SvarSlett
  5. Treningssanger ja, er på jakt etter noen nye sjøl. Men eg har funne den perfekte jogge-i-rolig-tempo-sangen! Survivor - Destiny's Child.

    Ellers går det i mye listepop som:
    When love takes over - David Guetta ft. Kelly Rowland
    Party in the USA - Miley Cyrus
    Hot N Cold - Katy Perry
    Tik Tok - Ke$ha

    For å ikkje glømme:
    Queen - Don't stop me know
    Kings of Leon - Sex on fire
    + det mye av The Killers, Kaiser Chiefs og Kaizers Orchestra.

    SvarSlett
  6. @Annelin og Lene: Tusen, tusen takk :D

    SvarSlett
  7. @Anonym: heheheh, nei, veit ikkje ;)

    SvarSlett
  8. hihi, når jeg trener liker jeg musikk med litt fart i, gjerne litt "dårlig" dancemusikk som jeg aldri hører på ellers;)

    alex gaudino - destination unknown
    beatfreakz - somebodys watching me
    benny benassi - satisfaction
    bob sinclar - rock this party, love generation, world hold on
    booty luv - boogie 2nite
    kate ryan - ella elle l'a
    sean paul - give it up to me
    mason vs princess superstar - perfect exeeder

    SvarSlett