18.04.2010

Er det sant at - svar

Er det sant at du spyr opp maten du spiser?
NEI!
Er det sant at du har egen bil?
Indeed, så om nåken ser ei forvirra jente i en rød bil.. slapp av - det er berre meg.
Er det sant at du snuser?
Nei
Er det sant at du røyker?
Nei
Er det sant at hun ene spenst instruktøren som har step og corepuls er søsteren din? Hun blonde.
Nei. Haha, om Janne Elin ser det her kjem ho til å le.
Er det sant at du har benhinnebetennelse, men trener til tross for det?
Eg hadde og trente til tross for det ei stund, men tok nåken daga pause, så trur eg den er vekke no.
Er det sant at du har over 80 par sko?
Lol, ja.
Er det sant at du har vert gravid?
NEI, herregud, takk gud for det. Hadde ikkje egna meg som nåken mamma no.
E onkelen din Magne Hafstad?
Jaa..
Er det sant at du ikke drakk før du ble 18?
Nei, eg var jo russ før eg blei 18. Men drakk ikkje akkurat så masse.
Er det sant at du har forandret deg veldig mye personlighetsmessig de siste årene?
Ja, og eg hadde blitt trist om eg ikkje hadde gjort det. Eg er glad for at eg har forrandra meg og det er bra for meg. Eg ser folk meir for kem dei faktisk er, eg er mindre sjenert, stola på dei riktige folka og har det mykje bedre med meg sjøl.
Er det sant at du ser på Maria H S som en venn?
Nei, eg vil ikkje definere det. Vi veit begge kem kverandre er kan vi vel heller sei.
Er det sant at du er snill & grei og at du digger meg?
Selfølgelig!
Er det sant at du skal besøke meg snart?
Jaaa, så fort som begge har tid!
Er det sant at hun er innlagt hun som sendte rundt meldinger til vennene dine osv?
Ja.
Er det sant at du misliker mange jenter på grunn av drama?
Enkelte jenter ja, kem gjer ikkje det? Drama med jenter er til å spy av.
Vet dere er en gjeng som ble veldig gode venner på grunn av Maria H S såå er det sant at det er bare drama dere i mellom nå?
Vi er ingen venne gjeng lenger vil eg sei og ja det har vert masse drama. Meir er ikkje å seie om det.

1 kommentar: