26.04.2010

Crappy day

No har eg fått 5 telefona deg alle begynte samtalen med "Hei! Såg deg på tv". Jojo, trur det var det som var på tv av meg på torsdag og.

I dag har eg hatt en skikkelig crappy day. Kom meg på jobb til klokka var åtte (klapp på skuldra!), og satt der og fekk omtrent ikkje gjort en shitt. Surra i heile dag og har berre dratt meg sjøl ned med å tenke at eg har en dårlig dag. Etter jobb reiste eg på trening, nåke som pleie å hjelpe på humøret mitt, men ikkje i dag. Har blitt irritert på dei eg kjenner berre dei har sagt hei til meg. (PMS tenke dåke kanskje, men neeeiiida).

Men humøret blei litt bedre når eg såg at teltet for konserten på fredag har begynt å bli satt opp. Konge! Vi skal bruke samme teltet på Sommarfesten, men då skal ikkje scena vere inni og vi skal ikkje ha opp alle veggane.


Så har eg brukt mi kjære, store, pingvin boble jakke i dag. Fraus i alle fall ikkje når eg gjekk til og fra jobb.

Oooog det her har eg gjort på jobb i dag. Skreve teksta som skal inn på visitnorway om Sunnfjord. Er ikkje berre berre skal eg fortelle dåke! Sliter med å få ned orda ofte.

Oioi, visste dåke at eg egentlig skal bruke lesebrille? Sleit i 1. klasse på vgs med haueverk fordi eg konsentrerte meg alt for masse om å klare å lese bokstavane. Flaut. Men eg har egentlig ikkje så dårlig syn og dermed bruka eg dei kun en gang i halvåret. Når eg tok dei på meg i dag såg eg at eg kanskje burde begynne å bruke dei igjen. Såg mykje bedre!


No skal eg springe opp til besten og besta for å fikse nåke ting, så skal eg bruke beina mine sjøl om dei er dø etter dagens trening og komme meg bort til Anne.

Har du hatt en fin dag?

6 kommentarer:

  1. åå.. godt an blei litt bedre då jaffal:)
    min dag har vert heilt ok egentlig:)

    SvarSlett
  2. Fin blogg du har! :-) Ja, eg har hatt ein fin dag. :)

    SvarSlett
  3. Du var sexy med briller!!!!

    SvarSlett
  4. Ja, jeg hadde en veldig fin dag :)

    SvarSlett
  5. SV: Ja. Når ein kjem opp i norsk, må ein jo kunne så mykje. Då blir det mykje større forventningar av deg. Og eg kan seie så mykje at eg kom opp i engelsk :P Ikkje det verste faget, men heller ikkje det beste :P Syns det ligg sånn midt på treet ;-)

    SvarSlett
  6. Jeg har en fin dag, men litt kjedelig med både skole og jobb ;P

    SvarSlett