12.04.2010

Blogg og nettmobbing

Neste veke (usikker kas dag enda ettersom eg må sjekke kalendaren min på jobb) skal eg holde foredrag for 5.-10. klasse på Sande barne- og ungdomsskule om blogg og nettmobbing.

Eg er allerede godt i gang med å skrive mine egne opplevelsa, tips om korleis ein unngår at det går lenger enn en kommentar når det gjelder mobbing, og kas forhåndsregla ein bør ta og andre ting.

Nettmobbing er en alvorlig sak og det er vondt for dei som opplever det. Har opplevd det ganske hardt sjøl og har annmeldt to stykke for det! Og eg trur det var 9 av 10 som opplever det fleire ganga i løpet av si "tid på nettet".

Eg tar veldig gjerne i mot tips på ting eg bør snakke om til den målgruppa når det gjelder nettmobbing og blogging og ting eg bør nevne!

7 kommentarer:

  1. Har igrunn ikkje noken tips, men du kjeme til å få til ett bra foredrag all by yourself :)
    Masse lykke til, det kjeme til å gå supert :D
    Så satsa vi på Sandane next!

    SvarSlett
  2. Kjekt å høyre, det gler vi oss til sjølvsagt! :) Ettersom du e så flink med skrivinga her på bloggen, tippa eg du e flink til å holde foredrag òg. I tilleg slepp vi jo litt undervisning. Så for min del kan du godt halde på eit par timar! :) Hehe...

    SvarSlett
  3. @Astrid: Åh, så godt å høyre! Tuusen takk :) Hehhe, spørs det!

    SvarSlett
  4. Fint bilde. Fint blogg. Fint design. Kommentere på min? (LOL)

    SvarSlett
  5. Stolt av deg, vennen!

    SvarSlett
  6. Oj, imponerende ! Så flink du er. Det skulle jeg likt å hørt på :-)

    SvarSlett