27.04.2010

Bleik og begravelse

Legg til bildeFekk invitasjon til en event av ei venninne;


Må sei dei som har oppretta den er flinke å holde det hemmelig. Berre 7722 som står på at dei kjem. Ikkje lurt å sette sånne eventa opent for alle. Eg lo litt.

No har eg dysja, tatt annsiktsmaske, spist og sminka meg. Skal straks ut døra for å møte Inafina. Vi skal fjase over en kaffi eller to. (Det vil sei caffelatte ettersom ingen av oss lika kaffi) Etter det skal eg til Anne for å sjå paradise hotel med ho. Juhu!

Sjekk kor bleik eg var. Like kvit som veggen. Skal seiast at eg ikkje er SÅ bleik.

Eg var i begravelse i dag. Grein fra begynnelse til slutt. Eg hata begravelsa.. Det er så vondt å sjå dei som er nærmast den som er dø si smerte. Hate it.

5 kommentarer:

  1. Begraveler ikke noe morsomt nei :(

    Synes det var et fint bilde av deg:)

    SvarSlett
  2. @Maria Helene; åh, såkoselig sagt. Tusen takk :)

    SvarSlett
  3. Du er grei fin ass

    SvarSlett
  4. Takk for det:)
    Uff, begravelser er ikke noe morsomt, føler med deg der!!

    SvarSlett
  5. Eg kjenner ho som skulle begravast ... Men eg hata begravelsa og ville ikkje gå dit ...

    SvarSlett